Nekad neongorge | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neongorge

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165463429/

Ditt Hex-ID: 110000147d5db85

Vad är din discord tagg? neongorge

Vem var det som bannade dig? botfredda

Bild på banmeddelande: image (15).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag jag tog min grabb men polisen riktade inte när jag tog han dom riktade när jag åkte därifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde hlr på en grabb då jag är sjukvårdare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså ja de var de väll men jag såg inte att polisen riktade på mig dom riktade när jag hoppade in i bilen igen så då had ejag redan hämtat han

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte tagit min grabb när polisen var där de var jätte dumt av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ta folks kroppar när snuten är på plats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

jag har lärt mig av min ban o jag ångrar de jag gjorde snälla ge mig en chans halva bannen har gått o jag har lärt mig att de var dumt och fel av mig

jag vill värkligen spela unive igen jag ska alltid tänka på vad jag gör nu fram över i rpn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka