Nekad NeoLun | Medlem ansökning [reapt_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NeoLun

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198254146319/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? NeoLun#9991

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pablo Escobar och är en kille som snart fyller 21 år (15 juli). Pablo växte upp på landet med sina föräldrar. Han blev ofta slagen av sina föräldrar och de sa ständigt till han att han inte skulle lyckas. De sa till han att han var ful och sämst på allt och att han skulle bli uteliggare. Pablo flyttade därför hemifrån som 16 åring med ett enda mål, att bli miljonär. Detta för att bevisa för sina föräldrar att han kan lyckas. Han flyttade till en stad där han bodde i cirka 4 år men trivdes inte där och hade svårt att få jobb. Så han flyttade hit och trivs superbra och har jobb på postnord och har många nya vänner. Pablo älskar fiske, jakt och att hänga med polarna. Pablo är oftast snäll men när folk kommer i hans väg kan han tända snett.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en aktiv spelare som spelat fivem innan och kan rollspel. Jag kommer bidra till roliga scenarion och till att andra får en bra upplevelse från sitt rp på denna server. Jag bryr mig inte om jag blir rånad eller dödad bara det blir roliga scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den har en aktiv spelarbas och rimliga bra regler och trevliga Staffs som är hjälpsamma. Alla på servern är otroligt trevliga.

Hur hittade du Unive? Jag testade en del andra rp servrar genom att kolla på listan på fivem och sen hittade jag denna, jag föll för den direkt och den va överlägset bäst.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära känna nya människor och ha roligt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få roliga scenarion. Det spelar ingen roll om jag vinner eller förlorar på det bara det är roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, men har testat andra innan men inte kört på ett tag och tänker endast köra på denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka