Nekad NeoLun | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NeoLun

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198254146319/

Ditt Hex-ID: 11000011184430f

Vad är din discord tagg? NeoLun69#7447

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? ingen aning, tror permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vet inte hur man ser anledning på discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att mitt konto blev hackat och det skickades massa länkar från mitt konto till servern om bland annat gratis discord nitro

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mitt discord konto blev hackad och det skickades massa länkar om t.ex gratis discord nitro

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt att banna mig eftersom andra hade kunnat klicka in på länken och fått virus men nu har jag löst hela problemet och rensat datorn samt gjort nytt discord konto. Men jag kan fortfarande inte komma in. Jag gissar att detta beror på att jag fått en ip ban. Om detta är fallet, kommer jag aldrig mer kunna vara medlem på servern då? skulle uppskatta svar på denna frågan. Har fått 3 nekade överklagningar hittills utan att få svar på någon av mina frågor...

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga bans på discord tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte så mycket. Jag försökte ta bort alla länkar så fort jag upptäckte det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte klicka på länkar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka