Nekad NeoLun | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NeoLun

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198254146319/

Ditt Hex-ID: 11000011184430f

Vad är din discord tagg? NeoLun#9991

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? slåss och lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror inte han såg vad som hände under hela situationen och missade hela scenariot. Och att när han kom så såg han endast at jag slog ner 2 personer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade tagit vår kompis som slav och haft ett scenario på det länge och rpat på det och kört runt med han i bagaget och sen kom 2 killar och försökte rädda honom och jag började bråka lite med dom och blev arg för de la sig i. Sen sprang vår kompis iväg och då sprang jag och min andra kompis efter och slog honom. då kom de 2 andra killarna och kollade och så sa jag till de vafan glor ni på och sen så bråkade vi så slog jag en av de och sen slog de ner mig sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den var felaktig "§ 2.7 Lall
Definitionen av Lall må ses omtvistad. Men det vi syftar på först och främst med denna regel är bara generellt trams och att man ej har någon ordentlig karaktärsplan och endast har som mål med sitt rollspelande att irritera, provocera eller få uppmärksamhet av andra." min gubbe har alltid varit aggresiv och lätt provocerad och det kan ni fråga alla jag rpat med. Men är folk vänliga mot mig är jag alltid vänlig tillbaka. Där står det att man inte har någon karaktärsplan vilket jag har och jag slog ju ingen utan anledning.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 stycken 60 minuter för lall när jag var ny och inte var seriös på rp. Sen en felaktig ban för rdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag gissar att jag kunde låtit bli att slåss men folk som känner mig in game vet att min gubbe är lättpåverkad när folk stör han eller retar upp honom. Och det skulle förstöra rpn att min karaktär help plötsligt ändrar personlighet eftersom det inte skulle hända irl att någon från ingenstans är en annan person.

Har du lärt dig någonting efter din ban? tänka efter mer innan jag gör saker. Till exempel kanske prata mer med dom jag bråkar med

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka