Nekad NeoLun | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NeoLun

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Lüning

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2007

Vad heter du på discord? bogmadur#6513

Mellan vilka tider kan du oftast spela? efter skolan tills jag lägger mig, kan ta pauser när jag har träningar, men ungefär 3-5 timmar om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Juni, ca 400 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa till att bidra till en bättre rp nivå och bättre uppfattning om servern för nya spelare, jag skulle kicka eller banna spelare som ej sköter rpn.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill höja serverns rp nivå. Ibland ser man folk som bara lallar runt och då vill man kunna kicka eller eventuellt banna dessa spelare så det blir en bättre upplevelse för alla. Jag vill också avbelasta staffs eftersom de redan har fullt upp med allt hårt arbete på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer kicka och banna spelare som inte kan följa regler, detta tycker jag försämrar rpn jättemycket och det är tråkigt att folk inte kan följa reglerna. Jag kommer se till så att spelare som jag kickar förstår sitt misstag och inte gör samma sak igen.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en aktiv spelare som kan reglerna och vill bidra till att unive utvecklas och når sin fulla potential inom rpn. Jag har även många kompisar som är sv och kan hjälpa mig att utvecklas som servervakt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill få bort lallare som förstör rpn och bidra till att alla får en rolig upplevelse

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (id) man bannar i 60 minuter, /kick (id) man kickar personen /revive (id) man revvar personen, /dv man tar bort en bil (man kan även skriva in hur många meters radie man vill ta bort på), /toggleid man ser allas id, /who (id) man ser vilka roller personen har t.ex medlem + kriminell.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad typ 3 gånger innan när jag var ny på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka