Nekad NeoLun | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NeoLun

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2007

Vad heter du på discord? bogmadur#6513

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Efter skolan tills jag ska sova (förutom när jag har träning måndag och torsdag) så ungefär 5-6 timmar om dagen

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan maj ungefär

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa staffs att underlätta deras arbete genom att ta hand om t.ex lallar så de slipper åka dit. Jag vet hur mycket staffs har att göra så jag vill underlätta så de slipper ta hand om onödiga reports och istället göra viktigare arbete. Jag kommer kicka eller banna folk som lallar och bryter mot reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag ser mycket potential i unive och vill hjälpa servern att utvecklas. Unive är lätt den bästa servern som finns. Jag vet också hur mycket staffs sliter med servern och vill underlätta deras arbete.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer vara väldigt aktiv och jag kommer t.ex dva bilar som är övergivna, banna spelare som inte följer reglerna. Jag har flera kompisar som är både sv vakt och trainee och de kommer lära mig om hur man ska bete sig och tänka när man bannar och kickar folk.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är väldigt seriös rpare och jag kan alla reglerna och vet hur man ska rpa. Jag kommer göra allt jag kan för att underlätta staff arbete. Jag kommer banna eller kicka folk som bryter reglerna och även låta dom veta vad de gjort för fel för att de ska kunna utvecklas, vi alla har varit nybörjare och gjort fel och tycker därför alla förtjänar att veta vad de gjort för fel så att de kan bli bättre och inte göra om samma misstag igen.

Varför vill du bli servervakt? För att jag ser mycket lallare på servern som inte kan följa regler, så då vill jag kunna hjälpa till och banna eller kicka dessa spelare, om det är allvarligt så kommer jag be en trainee eller högre att banna dem längre. Jag vill hjälpa unive att utvecklas och jag ser mycket potential i servern och tror att den kan nå väldigt långt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (id) anledning /kick (id) anledning /dv /revive (id) och kommer lära mig mer genom att fråga kompisar som är sv vakt eller trainee.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har varit bannad typ 3 gånger förut när jag var ny på servern och inte var särskilt seriös

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka