Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus
Vad är ditt discord namn? R4asmu8#8988
Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Alex svenson han är uppväxt i sverige angered men har faktist haft en ganska tuff uppväxt när han var liten bodde han på ett foster hem i angered och blev inte behandlad snällt av sin familj som bodde på foster hemmet och när han var liten var han lite knubbigare en dom andra barnen så på skolan blev han mobbad varje dag kom han hem gråtandes från skolan men hans foster familj brydde sig inte dom sa till han att sluta gråta men det gick inte för Alex så dom låste in han på hans rum men inget hindrade han från att jobba på bra i skolan och han jobbar ofta hos grannen för lite extra pengar han hade sparat ihop 3349kr då köpte han en spel konsol och köpte ett bil mekaniker spel han tyckte det var super kul att spela et efter det fick han intresse till bilar och han gillade att laga bilar med och efter han fick spel konsolen så spelade han och jobbade på i skolan mycket men en dag så tog hans foster familj mamma hans spelkonsol och gjorde sönder den och blev sur på han för han spelade så mycket han grät så mycket efter några dagar var allt som valnigt bara att han hade börjat gillar bilar på den tiden var han 7år senare när han var 12år då gick han på sitt första street race och kollade han tyckte det var super coolt/häftigt med alla bilar men han hade börjat 6 och hade A i alla ämnen och var inte så glad hemma i foster hemmet men Kunde inte va gladare på street race när han var där men när han blev 16 köpte han sin första A-traktor han hade samlat så länge för den när han blev 18 så flyttade han hemifrån och har alltid haft en dröm att jobba med bilar tillexempel sc-styling eller Mekonomen när han hade flyttat tog han flygplan från göteborg till Unive stad och hoppas på ett bra liv där nu har han bott på gatan i 5 år och känner att det är dags att ta tag i livet nu när han är 23år och vill påbörja ett nytt liv i unive stad.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och social rp och inte bara spela för vinst och kan hantera scenarios bra och har alltid en bra rp och gör som det blir roligt för alla.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara spela för sin egna vinst utom man ska ochså låta sin motståndare vinna ibland för att det ska bli kul
¨
tex låta mot partnern vinna ibland
Hur hittade du Unive? Tik tok vänner och yt
Vad är ditt discord namn? R4asmu8#8988
Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Alex svenson han är uppväxt i sverige angered men har faktist haft en ganska tuff uppväxt när han var liten bodde han på ett foster hem i angered och blev inte behandlad snällt av sin familj som bodde på foster hemmet och när han var liten var han lite knubbigare en dom andra barnen så på skolan blev han mobbad varje dag kom han hem gråtandes från skolan men hans foster familj brydde sig inte dom sa till han att sluta gråta men det gick inte för Alex så dom låste in han på hans rum men inget hindrade han från att jobba på bra i skolan och han jobbar ofta hos grannen för lite extra pengar han hade sparat ihop 3349kr då köpte han en spel konsol och köpte ett bil mekaniker spel han tyckte det var super kul att spela et efter det fick han intresse till bilar och han gillade att laga bilar med och efter han fick spel konsolen så spelade han och jobbade på i skolan mycket men en dag så tog hans foster familj mamma hans spelkonsol och gjorde sönder den och blev sur på han för han spelade så mycket han grät så mycket efter några dagar var allt som valnigt bara att han hade börjat gillar bilar på den tiden var han 7år senare när han var 12år då gick han på sitt första street race och kollade han tyckte det var super coolt/häftigt med alla bilar men han hade börjat 6 och hade A i alla ämnen och var inte så glad hemma i foster hemmet men Kunde inte va gladare på street race när han var där men när han blev 16 köpte han sin första A-traktor han hade samlat så länge för den när han blev 18 så flyttade han hemifrån och har alltid haft en dröm att jobba med bilar tillexempel sc-styling eller Mekonomen när han hade flyttat tog han flygplan från göteborg till Unive stad och hoppas på ett bra liv där nu har han bott på gatan i 5 år och känner att det är dags att ta tag i livet nu när han är 23år och vill påbörja ett nytt liv i unive stad.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och social rp och inte bara spela för vinst och kan hantera scenarios bra och har alltid en bra rp och gör som det blir roligt för alla.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara spela för sin egna vinst utom man ska ochså låta sin motståndare vinna ibland för att det ska bli kul
¨
tex låta mot partnern vinna ibland
Hur hittade du Unive? Tik tok vänner och yt