Nekad Neoiscool | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neoiscool

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199423437375/

Ditt Hex-ID: steam:110000157363a3f

Vad är din discord tagg? blackhawk424

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_20230831_200119_Discord.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har faktiskt ganska svårt att säga det tror att staffsen hörde fel satt och bäretta en åsikt och då sa jag att jag tyckte att allt för många spelare spelade just för endast vapen makt och pengar men jag tror staffs uppfattade de som att jag sa (jag spelar bara för makt och pengar) så tror dom uppfattade fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi va i en vc grupp jag och LUDDE och snackade om att sen hade vi en diskution jag kom fram till att folk spelar för endast makt och pengar men att för att de ska va roligt måste mindre personer göra de för många personer gör så men tror han uppfattade det som (jag spelar endast för makt och pengar)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte rikta åt något håll jag sa ju min åsikt om att jag tyckte så och då vet jag inte riktigt om jag sa fel vilket jag kanske gjorde men tror ej jag gjorde de eller så uppfattade han de fel om min åskigt vad jag tycker hoppas ni förstår om jag gjorde ett misstag för alla gör misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag va ny blev jag bannad för olika saker små saker men dom bannsen lärde jag mig uppfatta rpn bättre vilket gjorde att jag fick bättre rp och vet vad man ska säga och inte vilket gör att jag lärt mig SUPER MYCKET från mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske tänkt på i vilken årning jag sa mina ord för jag kanske sa jag spelar bara för makt och pengar men menade att för många gör det och om man ska ha kul via rp måste färre personer göra de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man bara ska hålla dom för sig själv och försöka utrycka mig på ett bättre sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår helt
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top