Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198087903586/
Ditt Hex-ID: steam:1100001079b9962
Vad är din discord tagg? nessiecavaza
Vem var det som bannade dig? Zakke
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde de för jag blev trafik stannad och drog för att jag hade oliagliga inehav av vapen ammo droger.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hämtade upp 2 personer från piren sen åkte vi mot casinot och blev trafik stannade sen drog jag för att jag bärde olagliga inehav och viste inte varför dom stannade mig så jag drog
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde nog felet jag skulle nog stannat och see vad det handlade om rpade på att jag var rädd att åka fast för mina Vapen ammo, droger
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan för suntförnuft och jag lär mig mer och mer för varje ban för att märker då vad jag gör fel och var som jag inte ska göra om typ som denna bannen lärde jag mig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stannat och lyssnat på vad dom hade att säga
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja Lärt mig att stanna och see vad de beror på och vad som hände.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår helt ni jobbar så snabbt ni kan.
Ditt Hex-ID: steam:1100001079b9962
Vad är din discord tagg? nessiecavaza
Vem var det som bannade dig? Zakke
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde de för jag blev trafik stannad och drog för att jag hade oliagliga inehav av vapen ammo droger.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hämtade upp 2 personer från piren sen åkte vi mot casinot och blev trafik stannade sen drog jag för att jag bärde olagliga inehav och viste inte varför dom stannade mig så jag drog
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde nog felet jag skulle nog stannat och see vad det handlade om rpade på att jag var rädd att åka fast för mina Vapen ammo, droger
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan för suntförnuft och jag lär mig mer och mer för varje ban för att märker då vad jag gör fel och var som jag inte ska göra om typ som denna bannen lärde jag mig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stannat och lyssnat på vad dom hade att säga
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja Lärt mig att stanna och see vad de beror på och vad som hände.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår helt ni jobbar så snabbt ni kan.