Inaktuell Neoiscool | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neoiscool

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ditt discordnamn: neosoneo

Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vet att servern behöver mer aktiva bra staffs som verkligen jobbar hårt och visar att dom e här för att göra serven bättre så jag tycker att jag ska bli staff för att jag bryr mig mycket om rp och jag är väldigt aktiv samt vill alltid utveckla servern och göra det till en bättre miljö.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ganska mycket lall, vdm, rdm, power gaming. folk gör många regel brott därför vill jag att detta ska fixas och göra detta till en bättre miljö för rp miljö för alla så att rpn blir bättre även hos nya spelare för hos nya spelare brukar det vara mer lall och tar man återgäder så utvecklas doms rp och blir bättre.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi får ta återgärden på dom som gör fel och om dom gör grovare fel får vi ta hårdare återgärden eller prata med dem för att rpn ska bli bättre och att de ska lära sig att få bättre rp samt inte göra om felen.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ej abusa sina cmds exempelvis ressa under scenario eller abusa sina cmd för sin fördel eller sin kompis fördel. Liksom att man ej ska använda sina cmds som en fördel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har väldigt mycket tid om dagarna sitter framför datorn typ hela tiden därför kan jag samt ta återgäder på folk under när jag rpar och sitta i noclip och göra staff arbete ofta det med ibland kan jag köra endast rp inbland endast staff arbete så att det blir lika mycket av båda sakerna.

Hur länge har du spelat på Unive? började 2021 eller tidigare började när det var multistaden.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är sv samt så har jag kollat på mycket dc streams på folk som gör staffarbete

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag jobbar under alla tillfällen som det behövs.
 
Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top