Vad är ditt namn i verkligheten? Neo
Ditt discordnamn: neosoneo
Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2010
Varför ska just du bli staff? För jag har väldigt mycket tid att lägga på servern och staff arbeta för att göra servern till en bättre miljö för rpn att hålla hus och göra så att servern utväcklas mycket så att servern ska bli helt toppen och rolig jag kommer samt bidra med att göra servern till en super bra plats där alla har toppen rp.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är mycket powergaming just nu t.ex om man blir jagad sedan krokar motpartnern så rpar dom it på skador samt är det ganska mycket lall hos dem nya spelarna vilket jag tycker att vi måste fixa för att det inte ska vara lalligt så vi får hjälpa dem att utveckla rpn.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Antagligen prata med dem och bäretta be dom läsa lite mer i grundreglerna om detta fortsätter att pågå kanske till och med ge dom en liten ban för att dem ska förstå felet dem gjorde för att viska kunna fixa rpn hos alla för att det ska bli en bättre miljö för rp.
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man får visa när de gjorde ett fel utan it låta det vara man får säga till dem att sluta lalla eller kicka dem för vdm ksk eller är det grov vdm kanske banna eller man ska ej banna direkt utan man ska fösöka få dem att sluta innan utan man ska ej banna för super milda brott kanske en kick.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Tänker att varanan dag kan jag bara satsa på staff arbete och andra satsa lite mer på rpn när jag rpar kan jag ju fotfarande hålla koll lite så ingen lallar och sådant.
Hur länge har du spelat på Unive? började 2021 eller tidigare började när det var multistaden.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är sv just nu men inte som helper har dock kollat på polare samt streams på dc när folk e helper
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag jobbar under alla tillfällen som det behövs.
Ditt discordnamn: neosoneo
Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2010
Varför ska just du bli staff? För jag har väldigt mycket tid att lägga på servern och staff arbeta för att göra servern till en bättre miljö för rpn att hålla hus och göra så att servern utväcklas mycket så att servern ska bli helt toppen och rolig jag kommer samt bidra med att göra servern till en super bra plats där alla har toppen rp.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är mycket powergaming just nu t.ex om man blir jagad sedan krokar motpartnern så rpar dom it på skador samt är det ganska mycket lall hos dem nya spelarna vilket jag tycker att vi måste fixa för att det inte ska vara lalligt så vi får hjälpa dem att utveckla rpn.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Antagligen prata med dem och bäretta be dom läsa lite mer i grundreglerna om detta fortsätter att pågå kanske till och med ge dom en liten ban för att dem ska förstå felet dem gjorde för att viska kunna fixa rpn hos alla för att det ska bli en bättre miljö för rp.
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man får visa när de gjorde ett fel utan it låta det vara man får säga till dem att sluta lalla eller kicka dem för vdm ksk eller är det grov vdm kanske banna eller man ska ej banna direkt utan man ska fösöka få dem att sluta innan utan man ska ej banna för super milda brott kanske en kick.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Tänker att varanan dag kan jag bara satsa på staff arbete och andra satsa lite mer på rpn när jag rpar kan jag ju fotfarande hålla koll lite så ingen lallar och sådant.
Hur länge har du spelat på Unive? började 2021 eller tidigare började när det var multistaden.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är sv just nu men inte som helper har dock kollat på polare samt streams på dc när folk e helper
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag jobbar under alla tillfällen som det behövs.