Accepterad neohtoniah | Ban överklagan [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neohtoniah

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/neohtoniah

Ditt Hex-ID: 11000010a4174e7

Vad är din discord tagg? neohtoniah#6085

Vem var det som bannade dig? Veni Vidi Vici

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "cop bait"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han trodde att jag var föraren i bilen som copbaitade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i en bil och spelade musik där föraren copbaitade, blev freezad mitt i allt och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100 % Felaktig! Jag körde inte ens bilen, så jag vetefa-an varför jag ska bli bannad?

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var någon ban om VDM för väldigt längesen, där jag lärde mig i vilken utsträckning VDM gällde. Hade inte spelat på väldigt länge och då fick jag någon ban av att jag parkerade på sjukhusparkeringen, vilket man tydligen inte fick, det hade ingen informerat mig om men det lärde jag mig att man inte fick iallafall. EFter detta var det nån ban där jag glömde att stänga av musiken innan jag gick AFK, vilket slutade med att någon jobbig jävla låt började spela som mina polare vart less på och bad staffs kicka mig men istället fick jag en lång ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade inte kunnat göra nå då jag inte ens körde bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte direkt, finns inte direkt nå att lära sig eftersom den var felaktig..

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka