Nekad neohtoniah | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neohtoniah

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/neohtoniah

Ditt Hex-ID: 11000010a4174e7

Vad är din discord tagg? neohtoniah#6085

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Spammar Mekonomen"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, han kanske trodde att jag spammade mekonomen när jag egentligen bara skrev EN gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare krockade med en bil och sen skulle vi ringa mekonomen, min polare spammade mekonomen vilket kanske inte var så smart, men jag skrev endast EN gång till dem, sen fick jag ban, gick in i support för att fråga vafan det är frågan om, då får jag ban i discorden också. Av ingen jävla anledning...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig skulle jag säga, har då fan inte spammat mekonomen, som sagt skrev EN gång till mekonomen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var någon ban om VDM för väldigt längesen, där jag lärde mig i vilken utsträckning VDM gällde. Hade inte spelat på väldigt länge och då fick jag någon ban av att jag parkerade på sjukhusparkeringen, vilket man tydligen inte fick, det hade ingen informerat mig om men det lärde jag mig att man inte fick iallafall. EFter detta var det nån ban där jag glömde att stänga av musiken innan jag gick AFK, vilket slutade med att någon jobbig jävla låt började spela som mina polare vart less på och bad staffs kicka mig men istället fick jag en lång ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skriva till mekonomen överhuvudtaget och ha en trasig bil? Int fan vet jag?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nä, vet inte vad jag ska lära mig av att bli bannad för något jag inte ens gjort...

Har du läst våra regler? Ja

Sen vill jag veta varför @Flame nekade min förra ban överklagan, när det är obvious att bannen var felaktig? Känns lite som att du bara nekar hejvilt för att det ska se ut som att du gör något, det är inte okej...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka