Accepterad neohtoniah | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neohtoniah

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/neohtoniah

Ditt Hex-ID: 11000010a4174e7

Vad är din discord tagg? neohtoniah#6085

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt, ingen aning. Gissar att det var på grund av att jag stog på sjukhusparkeringen, vilket jag har förstått att man inte får.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hände inte riktigt så mycket precis innan jag blev bannad, jag körde runt i en tesla och följde efter en polare i en annan bil som skulle till sjukhuset med en person som hade blivit skjuten, jag körde in precis utanför dörren till sjukhuset, sedan kom en snubbe och sa att jag inte fick stå där, så då flyttade jag mig och ställde mig på parkeringen bredvid och trodde att det skulle vara okej att stå där, vilket det visade sig att det troligtvis inte var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var lite både och, jag borde ju förstå att man inte får stå där utanför sjukhuset, men samtidigt tycker jag det är lite drygt av staffen att ge mig 7 dagars ban istället för att bara säga till att jag ska köra därifrån.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad på grund av VDM, detta var länge sedan så jag har ett väldigt svagt minne av vad som hände, har för mig att det var några som försökte slå ner mina polare utan anledning (RDM), och därför knuffade jag dem med bilen för att visa att de skulle sluta, vilket de inte gjorde och därför körde jag helt enkelt över dem, vilket inte var en så bra idé om man tänker efter nu så här i efterhand.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att parkera utanför sjukhuset hade jag kunnat köra iväg någon annanstans och vänta tills min polare var klar i sjukhuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte parkera utanför sjukhuset under några som helst omständigheter.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka