Nekad neohtoniah | Ban överklagan [Bo Svensson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neohtoniah

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/neohtoniah

Ditt Hex-ID: 11000010a4174e7

Vad är din discord tagg? neohtoniah#6085

Vem var det som bannade dig? QueenTiki

Hur lång tid var din ban? 60 timmar på FiveM, bannad från Discord

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "lallar med bilen på piren"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de inte förstår vad drifting är och därför ansåg att jag lallade när jag for runt och sladdade med min 940 turbo.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Sladdade runt på piren-parkeringen med min 940 turbo, var knappt nå folk där och jag krockade inte heller i någon/någonting. En securitasbil kör fram och sedan blir jag sv-bannad. Finns inte så mycket mer att säga än det. Gick in på discord och frågade vad personen som bannade mig håller på med och då blir jag bara bannad direkt från Discord, skrev inget olämpligt eller så heller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är absolut en felaktig avstängning på alla sätt, för det första sladdade jag lugnt runt på piren-parkeringen utan att krocka med något eller någonting. Det stod kanske max 5 pers i ett av hörnen på parkeringen och snackade, sladdade även på ett sätt så att jag inte ens skulle råka de-synka mot dem så att det skulle bli något problem. Gjorde verkligen allt rätt, men ändå blir man bannad för att någon inte förstår vad drifting innebär...

Sedan om vi ska snacka om Discord-bannen så var den totalt onödig även den, skrev inget olämpligt, elakt eller hotande. Utan frågade bara vad staffen i fråga höll på med.
Tycker helt ärligt att det här är ett extremt svamligt bannande och agerande i från staffen i fråga.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte spelat FiveM på väldigt länge. Kommer inte ihåg exakt vad som hänt, men det ligger kring 1-2 st bans. Försöker alltid ta lärdom från mitt RP:ande för att förbättra det hela tiden så att det blir så bra som möjligt, oavsett om jag blir bannad för något eller inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sladdat möjligtvis, men jag anser till 100 % att jag gjorde det på ett lugnt sätt så att jag inte skulle krocka i andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att det är många som inte förstår vad drifting innebär, även att man tydligen inte får sladda alls någonstans på hela servern. Samt att man inte får ifrågasätta saker, precis som i en diktatur.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka