Nekad neogust88 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neogust88

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
7
Användarnamn: neogust88

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/34535432545345/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Gustafsson

Vad är ditt discord namn? Danne Karlsson#9426

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mohammed svensson och är 22år gammal. Han har länge haft jobbet som slaktare, hans familj har alltid varit fattiga och haft problem med pengar, därför försöker han hela tiden att tjäna ihop pengar och få ett bra jobb så han kan hjälpa sin familj. Mohammed är från Syrien men flyttade till Sverige när han var 3 år och därför kan han nu ren svenska. Han älskar att vara med sina vänner och få andra personer att skratta. Problemet är ju bara att han inte har guldbilljet så han inte kan söka till vilka jobb som han vill

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli Whitelistad för jag ger iväg ett bra rollspelande på hög nivå, jag försöker alltid att vara seriös och använda sunt-förnuft. Jag försöker även hjälpa nya spelare så att dom trivs på servern. Jag kan även medföra ett gott skratt till alla i staden!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag hade velat bli Whitelistad för att jag själv har varit whitelistad innan men tappade den tyvärr men som sagt har lirat på servern länge nu och trivs så! Alla på servern är ju jätte snälla så det gör ju att man vill bli whitelistad igen.

Hur många timmar har du på FiveM? 559 men har kört på ett annat konto som tyvärr blev hackat

Hur hittade du Multistaden? jag blev rekommenderad av en kompis han sa att denna staden är en bra stad och nu när man har kört på serven så länge så älskar man ju den ännu mer

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blivit bannad 4-5 gånger tror jag men någon gång har den varit felaktig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag kör inte på någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka