Nekad neogust88 | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neogust88

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
7
Användarnamn: neogust88

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen - Chef

Vad heter du IRL? Neo

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 650+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Mekonomen för att jag skälv inte tycker att dom jobbar. När man väll skickar ett meddelande så kommer dom aldrig alltså vill jag kunna bli den nya chefen som styr upp allt igen för att kunna få mekonomen så bra som möjligt. Jag har jobbat som mekonom biträdande 1 gång och anställd kanske 3 gånger men har slutat för att vår chef inte skött sitt jobb så nu tänker jag ta chansen att bli chef och försöka att få allt under kontroll. Men om jag inte får det så får det vara så, Inget jag bestämmer över. Det hade bara varit roligt att få jobb där igen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som jag sa där uppe så har jag jobbat på mekonom 4 gånger sammanlagt och 1 av dom har jag varit biträdande så jag har bra erfarenheter på mekonomen. Jag vet hur man gör och sånt med lagning, faktura osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Mohammed Svensson och är 22 år och kommer ifrån Syrien. Han har länge varit fattig och knappt haft råd med mat på bordet. Men nu han har tagit tag i livet så har han jobbat som fiskare i ett tag och nu när han har jobbat där ett tag så har han känt att han vill börja jobba som mekonom. Han kom till Sverige när han var 3 år och kan då alltså flitig svenska. Han gillar mest att vara så rolig som möjligt och snäll som möjligt men det är lite svårt ibland när han får sina tillbaka blickar ifrån Syrien som va en tuff tid för han.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar: 16:50-22:00

Tisdagar: 15:40-22:00

Onsdagar: 16:00-23:00

Torsdagar: 14:00-00:00

Fredagar: 14:40-00:0-0

Lördag: 11:00-00:00

Söndagar: 14:30-23:00

Detta varierar såklart eftersom skolan går i förväg men detta är vad jag bruka köra om jag inte ha något planerat. Vissa dagar kan jag vara uppe längre och vissa mindre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart att jag hade gjort. Det är bara en rolig sak som jag verkligen vill bli men om jag inte blir godkänd så får det vara så. Det hade bara varit roligt att få vara chef över mekonomen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Jag har kört någon gång på en engelsk server där jag och mina kompisar brukar trolla på när vi har tråkigt. Men utan det så är det ingen annan jag kör på för att det är ingen server är som denna. Tack för mig<3.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka