Accepterad neogust88 | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neogust88

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
7
Användarnamn: neogust88

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/34535432545345/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Danne Karlsson

Vad är din discord tagg? Danne Karlsson#9426

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vapen på GZ

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet faktiskt inte, jag gick in på multistaden och så spawna jag torget och hade tydligen en kniv i handen. jag hann knappt ställa mig upp för att ta bort den innan jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in på multistaden och spawnade vid torget och då spawnade jag tydligen med en kniv i handen som inte jag fick bort. Jag försökte ställa mig upp och ta bort den men det gick ej på en kort kort stund men precis när jag får bort den så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det va en felaktig bann i och med att jag inte kunde göra något åt kniven i handen i och med att jag inte kunde ta bort den för den satt fast. jag spammade på att få bort den men inget hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, gått in i sjukvård salen för att kolla att min kompis mådde bra efter ett skott i bröstet och att en började slå mig och mina kompisar så jag gjorde självförsvar och så va det en till gång när det va en kille som hoppade på mig så jag gjorde självförsvar men alla gångerna så va det inte så mycket problem att bli unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tror själv inte att jag hade kunnat göra något annorlunda i och med att jag spammade hela tiden på att få bort den men inget hände. jag kunde som sagt inte hjälpa att den va i min hand när jag spawnade. Hoppas ni förstår att jag inte kunde göra mer än vad jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? nope, har ej lärt mig något från bann ( :

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka