Accepterad neogust88 | Ban överklagan [APELSINEN!!!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neogust88

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
7
Användarnamn: neogust88

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/34535432545345/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Danne Karlsson

Vad är din discord tagg? Danne Karlsson#9426

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? PowerGaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skulle försöka imponera på mina killar men råka få sladd på däcket så jag får sladd in i en vägg. därefter ser jag att mina grabbar ligger ner så jag springer fram till dom istället för för att ligga kvar som jag borde ha gjort men jag ska inte göra det igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle till bärgaren och så råka jag få sladd så jag råka glida ini en kant. När jag väll hade kört in i kanten så såg jag att mina bröder som jag åkte med låg på vägen så jag skulle springa till dom för att se att dom mådde bra för att jag bryr min mer om dom än mig själv så jag ligger kvar lite sen så kutar jag till mina grabbar för att se om dom mådde bra sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. skulle nog inte säga att det va en felaktig i och med att jag crashade lite lätt in i en kant. jag tänkte mer på dom än mig själv det va nog därför det gick lite snett i den situationen . ska inte hända igen för jag ska ta det seriöst ifall det händer igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, gått in i sjukvård salen för att kolla att min kompis mådde bra efter ett skott i bröstet och att en började slå mig och mina kompisar så jag gjorde självförsvar och så va det en till gång när det va en kille som hoppade på mig så jag gjorde självförsvar men alla gångerna så va det inte så mycket problem att bli unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ha lite mer känsla i situationen så tror jag inte att det hade gått som det gick. men jag tar på mig det. jag skulle inte bara börjat springa rakt ut i gatan för att kolla på han för att jag också hade ont men det ska inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska ta situationerna mycket mer seriöst så att det inte händer som det gjorde innan. förlåt mig jag ska skärpa mig och inte göra mer powergaming. jag lovar att det inte ska hända igen förlåt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka