Nekad neodorant | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neodorant

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? sabuungroda

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kurt svensson och är 45 år kurt har haft en helt normal uppväxt han växte upp med sina två bröder samt 1 syster de bodde väldigt litet hus och detta fick kurt att bli avundsjuk på sina vänner det var därför han valde att när han blev 19 så skulle han flytta in i eget hus och sedan leta efter en mc klubb att vara med som håller på med lite droger och kriminalitet så att han kan tjäna pengar vilket han gjorde han var med i mc klubben ändå tills nu när han är 45 år och de stängde ner nu ska han då leta sig vidare efter en annan mc klubb kurt ändå intresse är alltså tunga mc hans framtida planer är bara att va med i mc gäng samt hålla på med droghandlare då han tjänar bra med pengar på det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med sådan hög rp nivå som möjligt då detta gör det roligare för alla partner i ett scenario och påtall om parter i ett scenario så kommer jag inte att bry mig så mycket om jag vinner scenariot utan så länge det är roligt och man fångar just det scenariot som ett roligt minne så är jag nöjd sen kommer jag även att bidra med så mycket social rp nivå som går då detta också gör scenarios blir roligare och samtidigt längre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bry sig om man vinner eller förlorar scenariot utan man ska göra det scenariot för att de ska vara roligt för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes alla grundregler såsom rdm vdm powergaming 2 osv kan jag kan ge snabbt exempel meta gaming 'är när man tar information från till exempel discord asså utanför spelet och tar in det ingame detta kan förstöra masa scenarios sedan kan jag även alla regler om att man inte ska vara rasistisk och att man inte får trakassera kvinnor osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes väldigt mycket jag körde när multistaden var en server det var tider de har rpat väldigt länge nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja faktiskt att min gamla discord vart hackad så de är därför jag har en ny om ni undrar varför den inte funnits längre än 3 månader

Nekad
Anledning:
Ditt discord konto är inte 3 månader gammalt
Kontakta ledningen om det är så att ditt gamla discord konto vart hackad och du vill börja använda "sabuungroda" istället.

Du får ansöka igen när ditt discord konto uppfyller kravet. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka