neodencoolajaveln
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/neodencoolajaveln/
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Andersson
Vad är ditt discord namn? ismaskin#6190
Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ferdo Mcflurry och kommer ursprungligen ifrån Lappland och är 27 år ferdo är mycket känslig för grupptryck och är ganska nervös i stora folkgrupper, men han kan bli lite hetsig om något sker. ferdo brinner för motorsport och skulle göra allt för att få äga en läcker och självklart snabb bil. ferdo gillar också att fiska och supa med sina vänner. han levde ett ganska bra och fint liv i sina unga dagar men allting kraschade när hans vänner på grundskolan började jobba som springpojkar. Det fick Ferdo att känna sig utanför och utfryst, för att medan hans vänner hade råd med all ny teknik och kläder också vidare så hade Ferdo ingenting. Ferdo inställning helt han släppte skolan helt och började gå med i sina polares vägar. Några år senare blev allt mycket värre han fick problem med gänget han jobbade åt, när han stal produkter och sålde de på sidan av. Han såg ingen annan utväg än att skjuta gängledaren och åka så långt han bara kunde. När han anlänt vid Skåne efter många timmars körning så tog han en enkelbiljett till Unive och där ska han börja om på noll och försöka leva ett rent liv. Det kommer bli svårt för att Ferdo inte har någon koll på hur man lever ett sådant liv. Det blir säkerligen den andra livsstilen i vilket fall.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag kan tillföra med bra rp och kan hjälpa till om det händer något men också för att jag ska kunna hjälpa er och kolla vad som händer överallt och se till satt fail rp inte förekommer. Jag har bra kunskap om rp och vad man ska göra i olika scenarion och därför tycker jag att just jag ska bli whitelistad på denna server.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna lira med mina polare och få tillgång till serverns alla spelmöjligheter och bidra med så bra roleplay som möjligt för alla som befinner sig på servern.
Hur hittade du Unive? Mina polare lirar på servern och hör hört mycket snack om hur välgjord den är och har bara spelat på ganska dåliga rp servrar innan som inte bidrar med samma möjligheter som Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli så framgångsrik som möjligt såklart men mitt största mål är såklart att ha kul och ha ett nytt sätt att fördröja tiden. det är väl typ det finns typ inget mer att säga om detta ämne men målet är som sagt att ha kul med polare och medspelare.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället.
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Andersson
Vad är ditt discord namn? ismaskin#6190
Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ferdo Mcflurry och kommer ursprungligen ifrån Lappland och är 27 år ferdo är mycket känslig för grupptryck och är ganska nervös i stora folkgrupper, men han kan bli lite hetsig om något sker. ferdo brinner för motorsport och skulle göra allt för att få äga en läcker och självklart snabb bil. ferdo gillar också att fiska och supa med sina vänner. han levde ett ganska bra och fint liv i sina unga dagar men allting kraschade när hans vänner på grundskolan började jobba som springpojkar. Det fick Ferdo att känna sig utanför och utfryst, för att medan hans vänner hade råd med all ny teknik och kläder också vidare så hade Ferdo ingenting. Ferdo inställning helt han släppte skolan helt och började gå med i sina polares vägar. Några år senare blev allt mycket värre han fick problem med gänget han jobbade åt, när han stal produkter och sålde de på sidan av. Han såg ingen annan utväg än att skjuta gängledaren och åka så långt han bara kunde. När han anlänt vid Skåne efter många timmars körning så tog han en enkelbiljett till Unive och där ska han börja om på noll och försöka leva ett rent liv. Det kommer bli svårt för att Ferdo inte har någon koll på hur man lever ett sådant liv. Det blir säkerligen den andra livsstilen i vilket fall.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag kan tillföra med bra rp och kan hjälpa till om det händer något men också för att jag ska kunna hjälpa er och kolla vad som händer överallt och se till satt fail rp inte förekommer. Jag har bra kunskap om rp och vad man ska göra i olika scenarion och därför tycker jag att just jag ska bli whitelistad på denna server.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna lira med mina polare och få tillgång till serverns alla spelmöjligheter och bidra med så bra roleplay som möjligt för alla som befinner sig på servern.
Hur hittade du Unive? Mina polare lirar på servern och hör hört mycket snack om hur välgjord den är och har bara spelat på ganska dåliga rp servrar innan som inte bidrar med samma möjligheter som Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli så framgångsrik som möjligt såklart men mitt största mål är såklart att ha kul och ha ett nytt sätt att fördröja tiden. det är väl typ det finns typ inget mer att säga om detta ämne men målet är som sagt att ha kul med polare och medspelare.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället.