Nekad neodencoolajaveln | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neodencoolajaveln

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/neodencoolajaveln/

Ditt Hex-ID: 11000010e479147

Vad är din discord tagg? ismaskin#6190

Vem var det som bannade dig? flame

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming-lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att jag åkte i en tuk tuk sen kom en dåre/idiot i väldigt hög hastighet mot torget och vad jag vet så får man bara köra 80 i torget så helt ärligt så är det ju han som gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde från vianor i min nya tuk tuk och sedan såg jag en kill stå vid torget då frågade jag om han å jag skulle till palace då drog vi dit men det var stängt så då frågade han om vi skulle åka till polisstationen då när vi åkte dit så kom en bil i hög hastighet mot torget vilket man inte får göra och då var ju vi i svängfilen till polisstationen då kör han på oss ena killen flög ut och jag satt kvar jag märkte inte hur skadad jag var och det var pågrund av dålig uppkoppling men jag låg kvar i bilen i minst en minut innan jag ramlade ut och haltade mot den andra jag krockade med sen när jag frågade hur de gick så vart jag bannad om jag ska vara helt ärlig tror jag att han bannade mig av ilska inte av att jag bröt mot någon regel vad jag tror iallafall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag satt ju kvar i bilen i minst en minut och då vill jag att någon ska förklara för mig och ta in mig på en kurs där ni förklarar hur länge jag ska ligga kvar på backen beroende på hur hög hastighet bilen som körde in i mig hade det lät väl som en toppen ide för att annars finns det ju inget sätt för mig att veta hur jag ska göra i ett sånt scenario och jag ligger ju inte direkt där i 10 minuter för att jag var ju inte medvetslös

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja först var det om stupet och då klev jag bara ut vilket var dumt för jag måste ju blivit schockad eller nåt men sen dess har jag alltid suttit kvar i bilen efter en olycka så de inte blir powergaming, andra va sälja utan krim roll som jag inte gjort igen, 3dje var när vi bråkade på piren jag och en polare i ett scenario alltså men vi vart unbannad direkt sista va ju nu då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte klivit ut ur bilen men det står ingenstans inte ens i reglerna hur länge man ska vara kvar i bilen så jag antog att den tiden jag satt kvar i bilen räckte men så var ju såklart inte fallet...

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej men skulle gärna vilja veta hur länge man ska sitta kvar i bilen efter olycka beroende på hastigheten av mitt eller hans fordon och omgivningen satt säga men kommer inte göra något liknande igen sitter väl i 3 timmar efter olycka för att vara säker nästa gång då...

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka