Nekad neoboi07 | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neoo_

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Ditt discord namn: neoo4090

Ditt Hex-ID: steam:1100001133ba00d

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim och medlem

Vem/vilka tog beslutet? @William.9. @sweolsson13

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fattar varför det beslutet togs, att det jag sa framfördes på ett dåligt sätt och på ett sätt nedvärderande mot personen. Det är självklart emot de tydliga reglerna om att man ska respektera varandra och inte använda ett kränkande språk och det jag sa kan betraktas som en personlig förolämpning. Och att jag bröt mot den trevliga miljö som jag vet att ni vill ha på servern, vilket jag också vill, och att sådana här problem kan försämra ert rykte, speciellt när ni är så populära som ni är.

Hur är beslutet felaktigt? Från mitt perspektiv när jag kollar tillbaka på clipsen så fattar jag varför jag blev bannad för att ha använt ett olämpligt språk. Jag erkänner att jag gjorde fel men det var inte menat som en allvarlig förolämpning. Det var sagt i frustration eftersom det var så många inblandade, det hade uppstått problem innan och som jag ansåg det så var motsidan också väldigt hetsiga och gjorde alla, inklusive mig väldigt stressad, vilket var det som gjorde att jag använde mig av ett olämpligt språk. Min avsikt var liksom aldrig att kränka någon personligen, det var mer av ett spontant ordval just i stunden för de va så stressigt. Jag har liksom spelat på er server under en längre tid och alltid följt reglerna fram tills detta misstag, och hoppas att ni kan se det som en engångsföreteelse. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till personen som har känt att den blivit kränkt, och till er admins. Jag skulle vara väldigt tacksam om ni valde att överse scenariot och allt igen och även ta min överklagan i beaktning och kanske ta ett annat beslut, och det här beteendet kommer inte upprepas, det lovar jag.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jziPrgnsDwaohQnmG?invite=cr-MSxDN3IsMzI4MDU5OTIyLA https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jzjbThftCabuKavar?invite=cr-MSxjT0UsMzI4MDU5OTIyLA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka