Nekad neoboi07 | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neoo_

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Ditt discord namn: neoo4090

Ditt Hex-ID: steam:1100001133ba00d

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim roll och temporär avstängning

Vem/vilka tog beslutet? Emilia

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet inte varför beslutet togs, eftersom jag anser att jag inte gjorde de saker som Emilia ansåg att vi gjorde.

Hur är beslutet felaktigt? Vi kan börja med det första jag fick indraget för, lall. Jag anser inte att det jag gjorde var lall, det enda jag gjorde var att jag och några var uppe på mount chiliad eftersom vi ville göra något som inte är vanligt, vi ville inte springa runt och skjuta som alla andra utan vi ville göra något annorlunda, något som vi faktiskt tyckte var kul. Vi gjorde inget fel, vi var uppe på mount chiliad och gick ut på den pelaren eller vad det är och jag vet inte hur det kan anses som lall för allt vi gjorde är det många folk som gör i verkligheten, vi åkte upp dit för att kolla på utsikten och ta en bild som i titanic. Och som Emilia ser det så lallade vi genom att vi hoppade ner med mening, slog varandra, blev ressade. Jag hoppade inte ner med mening, jag ramlade ner, jag slog ingen och det såg du om du kollade. Jag bad inte om ress utan det var staffen som gjorde det utan att jag frågade. Jag kan inte stå för vad de andra har gjort utan bara mig själv och jag vet själv att jag inte gjorde något av det som jag är anklagad för. Sedan kan vi gå till det andra jag blev anklagad för, ooc ig. Jag har inte sagt något när jag var uppe på mount chiliad som är ooc, det kanske har varit lite ooc men vi har ju använt rp termer för de. Jag har ont i huvudet (jag laggar). Det är det enda jag kan komma ihåg att jag sa och jag anser inte att jag bör få indragen krim roll och ban för det. Jag har heller inte fått se något bevis och i meddelandet från univesync står det bara en punkt på bevis. Men om ni anser att detta är fel så förstår jag det och det ska inte hända igen isåfall.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: jag är han med röda svarta tröjan där bak, inte han som skjöt.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka