Dubbelpost NeoB | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NeoB

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Nemofishy

Ditt Hex-ID: 110000142d17708 (Hex)

Vad är din discord tagg? Nemofish #1443

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag försökte hjälpa en polis som låg på marken och var skadad men det var skjutning och dem andra hade inte åkt iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i sandy shores och skulle till bärgarn och när jag är där så hör jag ett par skott avlossas och sedan ser jag en bil i full fart lämna området så jag trodde att det var lugnt så jag drar dit för att se ifall någon var skadad. När jag kommer dit så hittar jag en medvetslös polis och säger högt att jag ska hjälpa honom och hukar mig ner bredvid honom. Precis då ser jag en snubbe på en cross och 1 sekund efter så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel såklart men jag trodde att alla hade stuckit och det inte var någon kvar i området. I detta ban tycker jag dock att det hade varit bättre att kicka mig istället för ban då jag gjorde ett pyttelitet fel men förstår oxå att jag fick det jag fick.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag sköt en snubbe fast jag inte hade någon rätt till att skjuta honom eller varken någon anledning heller för att skjuta honom och från och med då så har jag inte gjort något liknande och tänkt till ett flertal gånger innan jag gör något. Och jag har oxå blivit bannad för att sno ett tjänstefordon och det var dåligt tänkt av mig på båda dem bannsen. Efter dem så har jag skärpt till mig och inte gjort samma misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha väntat ut längre innan jag ens drog dit och kollade och medans jag väntade så skulle jag ha ringt 112 och meddelat att det var skottlossning där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, och detta kommer ej att upprepas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka