Accepterad Neo_HSS | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neo_HSS

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo stenånger

Vad är ditt discord namn? winterskagen

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gabbe Winterskagen, 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, bestämd, galen!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gabbes bakrund är hård där hans mamma och pappa gick bort i tidig ålder. Efter den händelsen så var det bara han och hans storebror kvar. Gabbe hamnade i fel banor redan som 13 åring men vill nu komma bort från detta. Så framtidplanerna är att bli en bra medborgare som jobbar som en helt vanlig människa!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med bra roleplay eftersom jag gjort detta innan och väldigt go energi. jag har lätt för att prata och anpassar mig lätt till personer/vängrupper!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ibland måste man ta sin förlust i vissa diskussioner låta den andra spelaren vinna med andra ord, med tanke på att man inte vinner alla argument i riktiga livet gör man inte det här heller!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag hart inte gjort de !

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM där man dödar någon oprovocerat eller utan någon anledning, VDM är när man använder sitt fordon som ett vapen Tex kör in i folk!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget mer att säga förutom att jag vill ha otroligt kul på Unive!!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka