Nekad Neo__ | Ban Överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neo__

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199225460737/

Ditt Hex-ID: 11000014b695801

Vad är din discord tagg? Neo.#7826

Vem var det som bannade dig? Karim Comviq

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-28 132918.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel o körde på dem o vet att jag gjort ett fel o ångrar mig kommer aldrig upprepas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände va jag blev pushad till o göra detta men det är ingen anledning för jag kunde sagt nej men vill verkligen bli unbannad så jag gick ingame för o lalla lite sen fick jag en bil o så skrek alla kör på dem på piren så gjorde jag de så dum jag va men snälla ge mig en chans alla mina vänner e där o vill också börja på unive dem säger det är en bra server och ser ut som det opckså

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va en korrekt ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg länge sen nog

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gått in o gjort de jag gjorde då de va dumt och ångrar det vill börja på unive o köpa krim o bli medlem o ha kul o rpa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man inte bah ska gå in för o lalla o förstöra för andra näör man sedan vill till den servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Jag vill du ska sitta av din ban en liten stund till så du kan tänka över va du har gjort fel och varför du fortfarande vill vara kvar på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka