Nekad Neo_00 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neo_00

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199027298064/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Neo.#6366

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Hej! Min karaktär heter Eric Westman. Han är 21 år gammal och 187 cm lång. Eric är född den 28 mars 2000. Eric är en sprallig och rörlig grabb. Han har alltid uppskattat polisens arbete och vill att det ska vara rättvist på gatorna. Han ska ta snart ta B - Körkort för att han gillar bilar. Han gillar att bara glida runt och prata med andra. Eric är inte rädd av sig och är villig at satsa allt för att bli polis. Han har blivit Vapenhotad och utnyttjad och tagen som gisslan under butiksrån. Han har upplevt mycket maktmissbruk från polisens sida och därför vill han bli polis för att göra skillnad. En polis han uppskattar enormt är en polis vid namnet Kurt tror jag. Han värkar vara omtyckt av många. Han har lite ekonomiska problem och är rädd att behöva betala för eventuella operationer eller liknande. Han är frisk men det är som hjärnspöken som får han att tänka på sånt. Eric ser mycket våld på gatorna och bilträffar. det är mycket misshandel. Han älskar att åka bil med andar och prata. Han kan va lite blyg i början men det försvinner snabbt. Han har aldrig varit i kontakt med ett vapen av något slag. Han hjälper hjärna till vid olyckor och andar hemskheter. han har aldrig gjort nåt olagligt, han har inte ens rökt en vanlig cigg. Han gillar att träna och röra sig, väldigt fysiskt aktiv. Han skulle kunna köra bill i timmar utan att tröttna på de. han är duktig på att fatta snabba beslut och agera snabbt.

Varför ska just du bli whitelistad? jag borde bli whitelistad för att jag tar RP på alvar och jag sköter mig efter reglerna. en till anledning till att jag vill bli det är för att många jobb som kräver whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag läser reglerna och sköter mig med anda på serven och irriterar ingen eller är jobbig

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Minna mål är att få ha en kul upplevelse med anda och nå en ny nivå av RP

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ibland på Mad Drift men det är en driftig server som inte är RP och det är inget fel på den
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top