Nekad Neo_() | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkåNSkEn

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Neo

Vad heter du på discord? NeO#8267

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 700+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag gillar att ta ansvar och har bra erfarenheter inom det skulle jag säga. Jag gillar när personer ser upp till mig som jag skulle gissa på att man gör när man jobbar på vilket bolag som helst att alltid respektera alla särskillt chefen och biträdande då jag gissar på att man annars kan hamna i konsekvenser.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter jag har jobbat på båtbolaget i några veckor och är erfarande på båtbolaget och kan allt om något skulle bli fel som t.ex om man köper in fel fordon eller någon får en fel faktura så vet jag allt upp till 100% har mycket erfarande om att sälja båtarna och en del om att vara chef har sätt hur min gamla chef eller bitändande har gjort och hur dem har varit osv jag kan allt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är 25 år gammal och kommer ifrån dalarna där han är uppväxt på en farm men en fin familj med omtänksamma föräldrar och snälla syskon 1 bror och 2 systar. Min karaktär är väldigt intresserad i bilar, och att mecka med dom, djur, traktorer, parkour, dator teknik och farming generent. Min karakär är som sagt uppväxt på en farm där han har hjälp till mycket med djuren, odling och att mecka med saker till ex bilar för att hans farsa ägde ett företag där han var bilmekaniker och hjälpte folk med sina bilar och min karaktär var med och hjälpte han väldigt som så han blev som farsans Co-Worker inom företaget. Och det är där min karaktär har fått intresset med bilar och hur dom funkar. När min karaktär var 10 år fick han sin första dator där han spelade mycket World Of Warcraft och massor av bilspel. Sen när han hade blivit 11 hade han börjat mecka men sin dator och köpte in massor av datadelar som han satt och meckade med och sen dess har han varit intresserad i både gaming och datorteknik. När min karaktär hade blivit 13 började han gymma och var väldigt glad för att klättra upp på tak och sen checkade han in sporten ''Parkour'' som han snabbt blev kär i och har höllt på med det ända tills idag.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 14:30-22:30

Tisdag 14:10-22:00

onsdag 14:20-23:00

torstag 14:00-22:00

fredag 13:40-2:00

Lördag 10:00-3:00

söndag 10:00-22:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jadå det är klart man kan ju inte få allt här i livet men det skulle vara kul att bli chef men sen om jag inte skulle bli det så får jag jobba mig uppåt så kanske jag blir det en annan dag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ

Har du läst våra Regler? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka