Nekad neo999 | Ansökan till Servervakt [deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neo999

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo

Vad heter du på discord? loco69#2375

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet är att spela på unive det är det jag gör varje dag spela unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem innan men nu har jag blevit det igen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) i gång tror jag men det var mitt fel och jag var du och arg men kommer ej gjöra om det

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hålla koll på folk som rpar ig som att typ om jag ser någon ig så kan jag resa eller banna någon typ 30 min och hälpa till på servern det är vad en server vakt ska göra dom ska hälpa till ig och få spelarn på serven att ha kul och få hälp snabbt och bort med alla som är inne på serven bara för att lall

Varför vill du bli servervakt på servern? för att kunna hälpa till och få spelarn på servern att för hälp snabbt när tilexempel när ett sinariot got fel och någon behöver ress eller osv jag vill bli det för att kunna för spelarn på servern och känna sig trygga och att dom kan rpa utan att det kommer någon lallare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är att man typ ressar sig själv och skuter igen typ och at man gör något som bara staffs kan som man ej får som staff. men det kommer ej före komma hos mig för vill bara få denna server till en trygg server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka