Nekad neo999 | Ansökan till Servervakt [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neo999

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? Browski+-0#2375

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. börjar med att gå i skolan till typ 15 oftast sen hem typ 15 30 då är man inne på unive till typ 23 men på häljer längre.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive flera gånger men ungäfer 2 år om man tar det sammanlagt

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1081253913761685544/1094404030752641044/Skarmbild_2023-04-09_012935.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har ungefär samma uppfigter som en staff bara att dom inte sitter support eller noclipar/speccar att dom tex gör staff arbete i rpandet tex om någon lallare kommer och vdmar när du ser det när du rpa då bannar men eller tex om någon
lalllare skuter ner alla på torget så kan du hälpa till att ressa alla eller tex banna folk

Varför vill du bli servervakt på servern? för att kunna hälpa till på server och för att få bort allt lall på servern och för att kunna vara där och hälpa folk som tex dör av en stream sniper eller an lallare som kommer vdmar/rdmar då kan jag vara där och ressa eller om man någon behöver ress för något så kommer jag hälpa till

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är tex att du ressa dig själv i ett scenario eller tex andvända dina perms till att vinna scenario som är väldigt tråkigt då jag tycker alla ska kuna ha roligt i scenario sammanfattat att du andvänder din makt av perms till att vinna eller att inte tappa tex items
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top