Accepterad Neo2k66 | Medlem ansökning [Volle] [Rosengard]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Neo2k66

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125452587/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Neo2k66#2202

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Anton Karlberg och är 23 år gammal han har haft ett hårt liv utan någon ordentlig förälder som har väglett han, han har hamnat bland Kriminalitet och därför har han jobbat på gatorna för att överleva, det har varit ett hårt liv han har hamnat i många slagsmål och har varit in och ut från sis har också bott i många familjehem och försökt och få kontroll på sitt liv, min karaktär har alltid hatat världen för det den har utsatt han för ,han har aldrig haft någon ordentlig utbildning men har börjat gå på högskola och vill läsa upp sina betyg för att bli en ordentlig person i landet och kunna bli någonting större, min karaktär har alltid varit intresserade av bilar har velat jobba som mekaniker sen han var 17 han tycker det är intressant med fysiken av motorer och vill plugga in sig på det, han har fått hjälp i livet av andra kriminella och nu jobbar han som nyhets rapporter och vill skapa ett bättre liv för sig själv och vill lära ungdomar att inte gå samma väg som han själv har gått.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag bör va medlem jag har varit aktiv länge nu ett tag och tycker att servern är bra varierad server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar den servern för att det finns som många coola scenarion som har hänt mig och tycker att alla är jätte trevliga och har en väldigt bra och kontrollerad miljö i servern.

Hur hittade du Unive? Genom Youtubern Cosmo_BT som jag har sett spela på denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rolspel är att göra roliga saker bara ha det gött och träffa nya människor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna har byggt upp en karaktär som alla känner igen och stanna länge för att alla är roliga här.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu har bara spelat på denna server som mycke som jag har har inte hittat en lika rolig server.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Tillbaka