Accepterad Neo2k66 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neo2k66

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125452587/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Neo2k#2202

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Anton Karlberg och är 25. år gammal hans liv har varit tufft och har inte haft någon person som har väglett han i livet, han hamnade bland kriminella människor och och hade ingen väg ut, det har varit ett hårt liv han har hamnat i många slagsmål och har också bott i många familjehem och försökt och få kontroll på sitt liv, min karaktär har alltid hatat världen för det den har utsatt han för, han har aldrig haft någon ordentlig utbildning men har börjat gå på högskola och vill läsa upp sina betyg för att bli en ordentlig person i landet och kunna bli någonting större, min karaktär har alltid haft stor respekt för poliser och har alltid velat bli polis hans respekt för polis är på grund av att det var dom som räddade hans liv, nu jobbar han som nyhets rapporter och vill skapa ett bättre liv för sig själv och vill lära ungdomar att inte gå samma väg som han själv har gått. Han ska börja med att träna inför polisen och bli en mer stabil person och arbeta på sin mentala hälsa han har tränat länge och det har hjälpt han en stor del till att kunna må bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag bör va medlem för jag kommer att hjälpa utvecka rp:en och se till att alla får ha de kul och att scenariona ska va roliga för båda parterna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra rp nivå, se till att folk förstår vad som händer och att vara ordentlig med min rp och till och med hjälpa till med att utveckla rp:en på min sida och andras.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska ha scenariot med tanke på att vinna utan att båda parterna ska vinna att det ska bli ett roligt scenario som både två har kul i oavsett vad om man vill vinna.

Hur hittade du Unive? Genom drobz vilket har visat att han har en bra upplevelse på denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka