Nekad neo2121212 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neo2121212

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo

Vad är ditt discord namn? babba9048 eller neo det var inga problem om detta med ansökan igår.

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Hej!
Jag är Ali Svensson 20 år gammal och är uppväxt vid piren jag hade en väldigt tuff uppväxt med skilda föräldrar som bråkade hela tiden. Jag har en syster och en bror.
Jag är väldigt intreserad att köra båt det är faktist en av de anledningar till att jag jobbar som skattjägare och tjänar en bra del med pengar.
Jag är en väldigt glad man som gillar många saker har mycket energi har många kompisar och är nästan alltid glad.
Jag har själv en fru och en liten pojke som är 2 år gammal jag planerar att starta eget företag för att få en så bra framtid så möjligt för min familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp bra senarion och bra rp upplevelse för andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att båda sidorna ska ha lika stor chans och vinna och man inte alltid ska vinna ett scenario och vidare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag gjort och har mycket erfarenhet. Ett exempel är rdm som står för random deathmatch innebär att du dödar någon utan giltigt bakomliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär (Vad kan du bidra med till serverns RP)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka