- Meddelanden
- 474
- Reaction score
- 18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198390724238/
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo
Vad är ditt discord namn? neo3232#2222
Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär gillar bilar och att jobba med kunder så han kommer nog söka till bilfrima och han älskar att prata och hänga med sina kompisar och att vara med sin familj han är inte en sån som hatar polisen han tycker polisen gör bara sitt jobb, Han är 20 år gammal gillar att spela fotboll
Varför ska just du bli whitelistad? För jag ska bidra med till bra rp och roliga senarion och visa att min rp nivå är hög och att jag kan söka jobb
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har massa vänner här som spelar och jag tänker om jag blir whitelistad kan jag båda söka jobb och sitta och prata i dcn
Hur hittade du Unive? I fivem meny
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna få bidra med Bra rp och att få vänner ingame och ha ett jobb och bara ha det allmänt bra och kunna sitta en fredag kväll och gibba
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar mest på denna men ibland på morgonen spelar jag lite på andra för typ ingen inne då
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo
Vad är ditt discord namn? neo3232#2222
Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär gillar bilar och att jobba med kunder så han kommer nog söka till bilfrima och han älskar att prata och hänga med sina kompisar och att vara med sin familj han är inte en sån som hatar polisen han tycker polisen gör bara sitt jobb, Han är 20 år gammal gillar att spela fotboll
Varför ska just du bli whitelistad? För jag ska bidra med till bra rp och roliga senarion och visa att min rp nivå är hög och att jag kan söka jobb
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har massa vänner här som spelar och jag tänker om jag blir whitelistad kan jag båda söka jobb och sitta och prata i dcn
Hur hittade du Unive? I fivem meny
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna få bidra med Bra rp och att få vänner ingame och ha ett jobb och bara ha det allmänt bra och kunna sitta en fredag kväll och gibba
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar mest på denna men ibland på morgonen spelar jag lite på andra för typ ingen inne då
Senast ändrad: