- Meddelanden
- 474
- Reaction score
- 18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Ulla Karin
Vad heter du IRL? Neo
Vad heter du på discord? N3o#7401
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? 900
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef där för att kunna göra det mer aktiv eftersom det är ingen som jobbar där just nu och jag vill få liv i det stället och anställa folk och få i ordning allt där
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit försäljare för bilar länge och jobbat inom det och ni vill jag bli chef över det så att alla kan rp och köpa lite gamlare bilar istället för alla sport bilar
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Neo West gillar bilar gillar att umgås med sina vänner och familj och att kunna spela fotboll hans dröm är att kunna äga en egen bilfirma och få igång den så att allt funkar bra och kunna sälja på bilar
Hur ofta kommer du vara inne? 9-13 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Neo
Vad heter du på discord? N3o#7401
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? 900
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef där för att kunna göra det mer aktiv eftersom det är ingen som jobbar där just nu och jag vill få liv i det stället och anställa folk och få i ordning allt där
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit försäljare för bilar länge och jobbat inom det och ni vill jag bli chef över det så att alla kan rp och köpa lite gamlare bilar istället för alla sport bilar
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Neo West gillar bilar gillar att umgås med sina vänner och familj och att kunna spela fotboll hans dröm är att kunna äga en egen bilfirma och få igång den så att allt funkar bra och kunna sälja på bilar
Hur ofta kommer du vara inne? 9-13 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja