Nekad Neo123 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falken

Icke Medlem
Meddelanden
472
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198390724238/

Ditt Hex-ID: 110000119a8468e

Vad är din discord tagg? N3o#7777

Vem var det som bannade dig? swipe

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är bannad från philip server anledning:Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lallade en kväll tänkte inte så mycket på det sen skrev jag även att servern sög men jag ångrar det för jag vill kommerma in och rp jag önskar iaf att jag kan få en chans så kan ni se att jag sköter mig och att jag kan rp för det senaste så har jag lärt mig mycket för den gången jag blev bannad för jag var ny till fivem då men ni kan unbanna och se att jag har lärt mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lallade lite sen blev jag bannad jag hoppade in i dcn och skrev servern sög så blev jag banand där med men jag önskar att jag kan få en extra chans jag kan annars snacka med er och komma överns om att jag kan få en chans att visa mitt rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det bannen var helt förstårlig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade bara kunnat skriva en unban dirket men så skrev jag så och det kanske inte var så smart gjort av mig och därför vill jag ha en annan chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har rp på många servers men jag tycker mer de är roligt att rp när det är många inne, har även läst igenom reglerna många gånger era asså om discorden och sånt så jag hoppas jag blir godkänd och kan visa mitt rp på ett bättre sett

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka