Neo123 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falken

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? Allan3#2594

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar har distans alla dagar i veckan förutom 1 dag så är inne på distans 8-22 men sitter efter 22 på mobilen och isåfall läsa ban överklagan till 01:00 kanske samma gäller på vanliga skoldaga, skoldagar 14 15 till 22 Och helger 10 till 02:00 ungefär men på sommarlovet kommer se bli 11:00 05:00

Berätta om dig själv Ja jag heter då Neo bor i Göteborg är 14 år gammal och gillar fotboll och andra sporter en normal kille som har ett stort intresse av fivem och att hjälpa andra jag har liksom nästan alltid blivit mod på olika spel för 3 år sedan var jag mod på en Minecraft server jag har alltid velat hjälpa andra lite därför jag söker till support här som sakt gilla fotboll läka hemma och spela fivem och bor med mamma och pappa tyävrr skilda men de går bra ändå, gillar att prata med vänner och nytt folk för gillar att få nya vänner både på discord och irl fast mäst i dc då jag sitter inne och spelar runt 9-13 timmar per dag

Vad skulle du göra om du blir staff? först skulle jag nog snackar blivit vän med några i staff teamet menas vi tog support sedan hade jag börjar specca dag in och ut och jobba med att få server så bra som möjligt sitta och läsa ban överklagan och så hade jag även bannar en massa lallar och jag hade även hade jag bidragit med mina kunskaper inom rp till folk så att alla på servern får en så bra rp nivå så att det bara går på servern och jobbat med att göra servern bättre och att få bort all lallare och sånna som bara förstör scenarion för folk som till ex rdmar eller andra tråkiga saker ska även försöka göra kriminella rp bra för har hört lite dåliga saker om vissa och sånt men vill få att all kan rp bra och ha en så hög rp nivå på servern så det bara går, sedan hade jag också gjort så att jag kan bli så aktiv som möjligt och inte träffat så många vänner fokusera mer på staff arbete.och jag hade också suttit och hjälpt folk i ticket och i support kanaler även i report och /help så att alla kan få sån bra hjälp som det går, jag hade också slutat på polisen för att fokusera mer på staff arbete. Även hjälpa nya spelare med till ex hur man använder olika kommandon för att dom inte ska gå ingame och prata ooc, jag ska även bemöta andra i support som jag själv hade velat bli bemöten på och ha respekt emot dom i support och alltid vara trevlig sedan ska jag sitta och lägga ner tid på varje support samtal så att de inte är stressigt för dom utan att man kan känna sig nöjd och glad med sitt ärende i support och ha fått den hjälp man behöver, Skulle även vara opartisk då jag skulle bannat mina vänner om dom hade begått ett fel för alla ska få lika och bara för man är vän med någon betyder det inte att man får skippa så jag kommer vara rättvis också.

Hur länge har du spelat på Unive? 4,5 veckor ungefär har kanske varit en månad runt för iallafall annars har jag spelar på några andra servers men denna är bäst och så är det bara kommer spela på denna server tills jag slutar med fivem har kört fivem vara rp då i 7 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jag vill bli support på unive för att jag vill hjälpa till att få bort alla lallare och sånna som inte kan rp alls och att jag gillar även att specca så att jag kan liksom sitta och specca i flera timmar för det är kul att se hur folk rpar och kunna förbättra deras rp sedan att det är kul att kunna vara staff eftersom man kan hjälpa till på så många olika sätt man kan hjälpa folk att lära sig rp på ett bättre sätt eller man kan också ha bannar en person som har förstört mycket och det är de jag vill hjälpa till med kunna sitta och specca event till ex och banna sånna som bara förstör inom dom scenarion så att alla andra kan få ett bra och lyckat scenario sedan att man hjälper till den bästa och största servern i Sverige är ännu roligare och ger mig bara mer motiverad att kunna hjälpa till för när det är mer folk är de mer att göra och jag är en sån person som gillar staff arbete eftersom jag har varit staff innan på olika servers och jag är just nu servervakt och vill bli ett snäpp högre och visa mer att jag är bättre på mitt staff arbete, jag gillar även att hjälpa folk i support med vad dom behöver hjälp med och kunna hjälpa dom så bra det bara går igenom de, Sedan att jag är en aktiv person som gillar att hjälpa folk.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle tro att jag skulle bidra unive till en bättre plats för att jag skulle vara jätte aktiv och jag skulle kunnat sitta till ex på en skoldag 8-22 så jag är väldigt aktiv och helger spelar jag liksom ännu längre och att jag vill banna lallare och sånna som inte kan grundreglerna och inte följer dom och förstör andras scenarion det tycker jag är väldigt tråkigt och jag ska göra mitt bästa att få folk att ha en sån hög rp nivå så det bara går och kunna göra unive till en bättre server alltså jag är aktiv och jag är redan server vakt på servern så jag har ju svbannat visss för lall och sånt men jag vill kunn få dom att lära sig för oftas så kommer dom tillbaka efter 30 minuter och fortsätter lalla det vill jag liksom sätta stopp för och kunna hjälpa unive så att allt sånt försvinner och det finns vara rolig och bra rp på servern och roliga events som blir utan sånna lallare därför vill jag bli support för att hjälpa till med detta arbete för jag gillar verkligen denna server och vill gärna göra det så bra som möjlig. Jag hade också som staff/support även alltid vara tillgänglig och alltid kunna vara minst inne på forumet och dc Jag kommer vara en staff som alltid är tillänglig och som alla kan prata med i både support, dm, ticket och allt sånt. Jag skulle också bidragit med att visa folk hur man clipar så att det finns mer sånt så det inte blir mycket ord mot ord i support för det hjälper väldigt mycket supports/ staffs i deras arbete så det skulle jag också hjälpt till med

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit staff på en annan server och jag var Sr.mod och har lärt mig mycket sen dess och jag var den aktivaste i det staff teamet och arbete på bra i support och ingame och jag själv tyckte det var ett väldigt rolig jobb sedan slutade jag på den servern för det blev lallig och har spelat på unive ett tag nu och vill se om jag kan bli staff här. Är även just nu server vakt här på unive så jag har lite kunskaper inom arbete inom här med.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv - när du tar bort något fordon.

/bring när du ska tpa någon till dig.

/freeze - när du ska frysa en person som ska stå stilla.

/spec eller så finns en L meny eller annat för att kolla på någon som rpar istället för att vara noclip ovanför.

/car - (namn) om man ska ta fram fordon.

/setjob (id) (jobb) (grad) - om du ska sätta någon som ett jobb.

/revive (id) för att revive någon som varit död eller kom in död.

/giveweapon (id) (namn) (många) - om man ska ta fram någon vapen eller något.

/giveitem (id) (namn) (många) - om du ska ta fram något föremål.

/kick (id) om du ska kicka någon

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har jätte lätt att lära mig nya menyer och sånna saker och hur man gör olika saker så om någon skulle visst mig en sak skulle jag nog efter en gång ha sätt veta hur man gör

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server denna serven är den bästa servern inte för att fjäska men den är det rolig att Många är inne därför vill jag även sök till support för att hjälpa till.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag komma jobba stenhårt om jag blir staff

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka