Accepterad Neo123 | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falken

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2007

Vad heter du på discord? N3o#7401

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 9-13 timmar per dag

Hur länge har du spelat på Unive? 3 veckor ungefär 320 timmar på unive

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa till att få bort lallare och sånna som inte kan rp alls och kunna hjälpa till när jag väl ser ett fel så skulle jag säga till eller ta vidare återgärder men jag vill få bort sånna som springer och kanske tar en polis bil och vdmar folk för att få bättre rp nivå och inte förstöra andras senarion

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa till på servern så det blir bättre rp och mindre lall då det är väldigt mycket lall nu för tiden. Och även för att jag gillar denna server så mycket så jag vill hjälpa till at fånga och kasta bort alla lallare för det är väldigt tråkigt att se många lalare

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? JAg skulle få bort alla lallare och sånna som till ex pratar ooc ingame för det förstör för alla och det är jätte Tråkigt att hålla på så jag tänker eftersom jag är jätte aktiv bidra med att få bort sånna där som inte kan rp alltså att dom bara är där för att förstöra för andra, Sedan banna eller kicka sånna.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer hjälpa Staffan för att dom verkar ha ganska mycket att göra och jag hade velat hjälpa och under lätta deras arbete, och att få bort lallare sånna som pratar ooc ingame alltså sånna som bara förstör andras senarion liksom copbait allt sånt för jag har blivit polis och märker att det är ganska många som copbaitar och jag tycker det är väldigt tråkigt så jag vill förändra det så jag kan sv banna dom eller kicka

Varför vill du bli servervakt? För jag ser folk som bryter emot reglerna dagligen och jag vill förändra på det och kunna kicka eller svbanna dom så att dom lär sig att inte göra så och dom flesta skärper sig efter det eller om dom forsätter och man ser mer sånt utav dom så kontaktar jag staff som sak jag vill rp och sedan om jag ser folk göra fel så tar jag hand om det svbannar eller kickar dom för det felet dom har gjort jag vill liksom göra unive till en bättre plats och kunna göra så att alla blir nöjda med sina senarion

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommandos nästan jag lär mig väldigt fort men dom jag vet är, Toggleid, /revive, /Kick, /svban, /dv sånna saker man behöver veta liksom

Är du whitelistad på serven? Japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad en gång för 3 månaders sedan jag gjorde lite suntförnuft men då kunde jag inget om regler allas men ni har jag utvecklas enormt inom regler och hur man ska rp så bra det bara går så det ska nog inte vara några problem alls , som sakt var ny till rp då visste inte så mycket

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Vidare till intervju.

Med vänliga hälsningar, MOB.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka