Nekad Neo123 | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falken

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2007

Vad heter du på discord? N3o#7777

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Inne varje dag mellan 9-12 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? 2 veckor ungefär 290 timmar på unive

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle på peka fel och förklarar vad dom ska göra bättre tills nästa gång jag vet att vissa bara liksom stänger av dom utan dom vet felet ibland kan det vara så att dom får testa igen sedan håller man lite koll på dom skulle även få bort så många lallare så det bara går för det är väldigt tråkigt när man är i ett senario och så kommer det en lallare

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag känner att jag vill hjälpa till att få bort alla lallare och sånna som till ex pratar ooc ingame och lära dom hur man ska göra och få ordningar ohc hjälpa till med så mycket jag bara kan liksom

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kommer bidra unive till en bättre plats för att jag kommer få bort alla lallare sedan kommer jag att hjälpa till med folk som pratar ooc eller rdmar eller vdmar folk för det är bara tråkigt att göra sånt ska göra mitt bästa från mina gamla staff kunskaper att få bort så många lallare och sånna som bara vill förstöra för andra för dom förtjänar inte en plats på unive Rp

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag och andra som har sett mig tidigare i staff team vet att jag är riktigt aktiv ingame och alltid försöker hjälpa till så gott det bara går för att kunna få bort lallare och oseriösa spelare och kunna göra så att det blir högre rp nivå på Unive kommer även bidra själv med bra rp försöka hjälpa folk som inte kan eller förklara

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag ser många lallare alltså vill jag kicka eller svbanna folk som inte sköter sig och på det sett göra så det blir roligare att rp för alla-

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommandos nästan jag lär mig väldigt fort men dom jag vet är, Toggleid, /revive, /Kick, /svban, /dv sånna saker man behöver veta liksom

Är du whitelistad på serven? Japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad en gång för 3 månaders sedan jag gjorde lite suntförnuft men då kunde jag inget om regler allas men ni har jag utvecklas enormt inom regler och hur man ska rp så bra det bara går så det ska nog inte vara några problem alls

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Utveckla mer och skriv en ny ansökan nästa vecka.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka