Nekad Neo1223454 | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neo1223454

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? spookyman8915

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2009

Berätta om din karaktär. han heter Neo johnsson han är 18 år. han är född i malmö och hans mamma dog när han va barn han är äldsta av hans 2 bröder. Neo va en väldigt stökig pojke som ung. han hade personer som va inne i det kriminella livet. hans bästa kompis dog av det kriminella. så han är inne i det kriminela livet. för hans vänner är det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer göra bra rp va rolig. jag kommer bli bättre Kommer kunna utveckla mig i min roll som kriminell.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att ha roligt och inte att man ska vinna varenda scenario, och att man inte ska spela för att kunna ha bättre grejer än andra och spela för att ha kul!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. Som t.ex Fear rp är att man ska vänja och vara rädd för sitt liv, Så om någon riktar en pistol ska man tänka att sitt liv prioriteras först. Sen har vi Fail Rp,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka