Nekad Neo1221 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neo1221

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? neo.0310

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Oskar Olsson är en ung man i 20-årsåldern med en stark vilja och en passion för att utforska världen runt omkring honom. Han är född och uppvuxen i en småstad vid kusten i Sverige, där han tillbringade sin barndom med att upptäcka skogar, klippor och stränder i närheten. Hans fascination för naturen och äventyret väcktes tidigt, och han utvecklade en nyfikenhet för olika kulturer och platser runt om i världen.

Oskar är äventyrslysten och älskar att ta risker för att uppleva nya saker. Han är modig och har en stark känsla av självständighet, vilket gör honom redo att ta på sig utmaningar som många andra kanske finner skrämmande. Han är också en person med ett öppet sinne och en vilja att lära sig från olika människor och deras erfarenheter.

Utöver hans passion för äventyr och resande är Oskar också en djup tänkare och reflekterar ofta över livets stora frågor. Han är empatisk och omtänksam mot andra människor och strävar alltid efter att göra världen till en bättre plats på något sätt.

Oskar har en stark tro på sig själv och sina förmågor, vilket driver honom att ständigt utmana sig själv och sträva efter personlig tillväxt och utveckling. Han är en drömmare och tror på att följa sitt hjärta och sina passioner för att uppnå sina mål och drömmar i livet. Han älskar verkligen bilar med allt det har han gjort sen han har varit liten han önskar att han ska få komma in i polis branschen en vacker dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp och visa att jag verkligen är till för denna server och jag kommer spela här hela tiden och kommer kunna spela ofta, Och det kommer göra att jag kommer utveckla andras rp medans jag rpar och visar att jag är en bra rpare och folk som ska se upp till mig när de kommer till rp, + jag kommer stream på servern och det kommer vara till hjälp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar eller tar beslut medvetet för att gynna den andra sidan eller en motståndare, istället för att endast fokusera på ens egna intressen eller fördelar. Detta kan göras av olika anledningar, till exempel för att främja samarbete, bygga förtroende eller upprätthålla en balanserad relation.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? sexism ingen rasism. som RDM är random death match man dödar ngn utan anledning och VDM är vehicle deathmatch är att du använder din bil som ett va<pen suntförnuft är att du ska tänka relistiskt som du ksulle gjort irl fear rp är att du ska värna om ditt liv powergaming är att du använder omänskliga krafter och krockar i 300kmh och inte får ont jag kan alla regler men orkar inte skriva alla regler hahah

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har ägta många servrar i min fivem tid, jag har rollspelat i 2 år så jag vet hur man gör. jag spelade på denna server för ett tag sen då ja hade krim osv sen försvann mina roller och då läämnade jag och jkag vill ta en paus från rpandet men nu är jag tillbaka

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? längtar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka