Accepterad Neo1221 | Medlem ansökning [adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Neo1221

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? neo.0310

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter Isak Diaz. Han är 19 år gammal och 1,92cm lång. Isak föddes i en liten stad utanför stockholm. När han var 3 år bråkade Isaks föräldrar med varandra. Det slutade med att dem gjorde slut. Så det var bara han och hans mamma Så dom behövde flytta från Hans pappa. Dom flyttade till Rinkeby istället Där isak fick växa upp där han växte upp med fel personer. Som både Höll på att sälja knark och var med i massa skottlossningar. När han var 14 började han umgås med dom eftersom han inte hade andra vänner så var det dom ända han kan vara med. Efter det började han oxå tugga med dom grabbarna som gjorde det när han var mindre han startade ett eget kriminellt företag som hette Diaz byn därt han samlade ihop folk som unnde göra jobb åt han. Han fick nårgra intressen som bilar han gillar väldigt mycket Det är Bmw Audi och porsche. Han har alltid velat blivit rik och då dom bilarna så han började med tugget det var så han tjänade sina para. Hans morsa var riktigt arg på han fast han brydde sig inte mycket han kollade bara på hon när hon gråt och var ledsen. Isak blev tagen av polise några gånger och fick göra piss prov och sånna där grejer. Det är så han har levt i sina år utan en som supportar han med hans liv. Nu vill han bli polis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med 100% rp den bästa rpn jag kan göra. Jag gillar att rpa på Unive det är en jätte bra server och bra regler och inge lall och sånt jag kommer hjälpa till ifall något händer kommer klippa och sånt om det händer något. Så jag kommer rp så bra jag kan i scenarion och jag kommer alltid spela på denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha likadan rp och inte att du bara ska vinna i ett scenario. Ibland ska man låta andra får vinsten i ett scenario för att det ska bli bättre rp. och alla ska ha lika roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ingen rasism inge sexism osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har ägta många servrar i min fivem tid, jag har rollspelat i 2 år så jag vet hur man gör. jag spelade på denna server för ett tag sen då ja hade krim osv sen försvann mina roller och då läämnade jag och jkag vill ta en paus från rpandet men nu är jag tillbaka

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja, jag är en bra rparte och jag är snäll och har repsekt som en peros och tålamodig person

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka