Accepterad Neo Ohlsson | Medlem ansökning [IKLN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Di_Pi10

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Dijon Pireci

Vad är ditt discord namn? Di_Pi10

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 24 år gammal genom dom här 24 åren så har han varit med om massor med olika saker som att hans mamma dog när han var 9 år gammal det har varit tragist för honnom hon dog genom bil crach.När hon låg i sjukhuset så låvade han att ha bra joob och att det som har hänt inte ska hända igen det är hans mål och derför vill han bli medlem så han kan göra någon skillnad för sammhälet.Han kommer inte ihåg hur mamman var fast han vet att hon var snäll han har inte så många minnen från mamman det är därför han vill bli medlem så han kan jobba och göra skillnad jobba som ambulans och rädda personer och hanns mål är att räda alla han kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Han kan bidra med att rädda personer göra skillnad och att jobba som amulans åka på larm så han kan göra skillnad han kan bidra med massor rädda dom som han kan rädda.Han kommer också bidra till att följa reglerna i rpen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du agerar på ett sätt som gynnar den andra parten eller motståndaren i ett givet scenario eller sammanhang. Det kan vara ett strategiskt val för att uppnå en ömsesidigt fördelaktig lösning eller för att skapa en positiv relation med den andra parten.

Till exempel, om två affärsparter förhandlar om ett avtal och du inser att att ge vissa fördelar till den andra parten skulle kunna leda till ett bättre samarbete på lång sikt, kan du välja att spela för deras vinst genom att vara generös i förhandlingarna eller kompromissa på vissa punkter.

I vissa fall kan det också vara en taktik för att bygga förtroende eller goodwill. Genom att visa att du är beredd att ta hänsyn till den andra partens intressen och inte bara fokusera på dina egna, kan du skapa en atmosfär av samarbete och ömsesidighet som kan vara fördelaktig på lång sikt.

Det är viktigt att notera att att spela för motpartens vinst inte nödvändigtvis innebär att du offrar dina egna intressen fullständigt eller att du agerar naivt. Det handlar om att hitta en balans mellan att tillgodose både dina egna behov och den andra partens behov för att uppnå en ömsesidigt fördelaktig situation.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan tillexempel kap 6 Gäng. När ditt gäng börjar eller slutar en allians ska det skrivas ner i gängets allians kanal. Detta gäller till och med när ditt gäng och börjar eller avslutar ett krig, då skall det skrivas ner i gängets kanal.En annan är kap 1 Community.Visa alltid respekt mot staff och undvik att använda inte lämpliga uttryck eller nedtrycka deras roller på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag har spelat på andra rps som typ ljusstaden men jag bytte till den här för det är bättre och större comunity.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min pappa har jobbat som ambulans det är därför jag vill ha medlemskap hoppas att det här räcker :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka