Nekad Neo Noojd | Medlem ansökning [Spear1.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neo Noojd

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Nööjd

Vad är ditt discord namn? NNoojd X﹏X

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Karl Phål heter min karaktär som har haft en ganska jobbig barkund där hans pappa har suttit i fängelse och mamman jobbat hela tiden. Mesta dels av tiden så har han behövt sova hos hans kompisar eller mormor och morfar för när pappan har varit hemma så behövde han åka iväg till en kompis för pappan var väldigt våldsam. Karl drogs in i kriminaliteten väldigt snabbt i ung ålder hans första jobb kommer han nog aldrig glömma det var att ta ett vapen från ena sidan av stan till andra. Karl var väldigt rädd att säga till någon så han har behövt hålla det hemligt men det gick inte bra. Den första anmälan han fick var när Karl var 15 om grovt vapen brott och från det har det bara gått sämre och sämre. Nu för tiden så har han gåt med i gäng och flyttat stad så han ser knappt hans familj bara på de speciella dagar som julafton. Polisen är efter han och han skulle nog göra vad som helst för hans kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bida med en välutvecklad social RP. Jag kommer bidra med en RP som gör så att alla har det roligt. Bara för att scenariot blir tråkigt för mig så ska det inte ta slut för jag ska försöka ta upp scenariot för bara om jag förlorar så ska det vara kul. Såklart så kommer jag göra så det ser bra ut för staffs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska rpa att du ska vinna hela tiden för ibland kan det vara bra om man RPar på att du förlorar i scenariot. Så andra sidan också har en sjans att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och kan ge lite exempel VDM menas med att du använder din bil som ett vapen till exempel köra in i en grupp personer NLR menas med att du kommer ihåg saker som hände före du blev medvetslös/dog t.ex om du blir kidnappad så kommer du ihåg vart du dog eller vem som dödade dig FearRP menas med att du tar hand om ditt liv som du hade gjort i verkligheten t.ex om några siktar vapen mot dig så skulle du förmodligen inte gå fram och slåss

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja.jag har kört på andra servrar och förr så brukade jag kolla på streamers som streamade Unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet inte vad jag ska säga men jag hoppas jag får ha en bra tid på Unive!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Nuvarande bannad.

Du får ansöka igen 2024-07-07. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka