Nekad Neo Noojd | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neo Noojd

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Nööjd

Vad är ditt discord namn? NNoojd X﹏X

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Phål och just nu hänger med hans kusin och en vän medans dom försöker bli kriminella försöker få tag i saker som pistoler och liknande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP genom att göra roliga scenarion för båda sidor på ett jämt sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte bara ska tänka på att det blir roligt för dig själv utan nästan tänka att andra personen ska också ha det kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och kan ge lite exempel VDM menas med att du använder din bil som ett vapen till exempel köra in i en grupp personer NLR menas med att du kommer ihåg saker som hände före du blev medvetslös/dog t.ex om du blir kidnappad så kommer du ihåg vart du dog eller vem som dödade dig FearRP menas med att du tar hand om ditt liv som du hade gjort i verkligheten t.ex om några siktar vapen mot dig så skulle du förmodligen inte gå fram och slåss

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja.jag har kört på andra servrar och förr så brukade jag kolla på streamers som streamade Unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet inte vad jag ska säga men jag hoppas jag får ha en bra tid på Unive!

Nekad
Anledning:
Utveckla samtliga svar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka