Granskning pågår neo linden | Medlem ansökning [.miloooz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

neo linden

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo

Vad är ditt discord namn? hejsanhoppsan._.

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter neo linden och är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, rolig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: neo linden uppväxt i en tuff familj då han har blivit mobbad väldigt mycket då hans mamma gick bort redan vid 3 år. hans framtids planer är att bli polis och hjälpa till i staden. Neo linden kan också vara ledsen ibland då han tänker på sin mamma

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra seriöst i servern och inte begå regelbrott och jag kan bidra med bra rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att typ vinna ett scenario eller bara utgå ett scenario för att vinna scenariot eller begå regelbrott för att bara vinna scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har aldrig brutit mot reglerna och kommer nog inte göra det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- vilket innebär att man typ dödar någon för man har tråkigt VDM- vilket innebär att man dödar någon med sin bil eller andvänder sin bil som ett fordon. META GAMING - vilket innebär att du tar info från typ dc istället för att ta kontakt ig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har typ inget mer att berätta om mig själv

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Tillbaka