Nekad Neo Hedlund | Whitelist ansökning [Brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Neo Hedlund

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197992777420/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Hedlund

Vad är ditt discord namn? NeoBoi#4118

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Neo Hedlund och är en man som är förälskad i bilar och han är 20år och han är en väldig snäll och trevlig person om du är trevlig tillbaks fast om du kaxar mot han så kaxar han tillbaks. Han blev fashinerad av bilar sen han var 8år gammal för hans pappa som tyvärr har kommit till ett bättre ställe var en folk racer och han älskade att kolla på när han pappa körde. En dag så kom Neo upp till sin pappa och sa att han vill göra samma sak som han och åka i snabba bilar och då gav Neos pappa till ett skratt och sa ''Då får jag lära dig grabben'' med ett leende på läpparna. Neo har också en bror som är från samma pappa men inte från samma mamma och den brorn heter Manne, Neo och manne är nästan lika gammla de är bara 1 år skillnad mellan dom och båda är väldigt intresserade i bilar. Neo är en pratglad person men ibland så kan Neo bli lite barnslig för Neo har ADHD och han går inte på någon medicin. Neo drömmer fortfarande efter att börja jobba med bilar och han är väldigt intresserad av de ställer nere vid strander som heter Autoexperten för Neo är fashinerad av hur motor funkar. Neo han är tyvärr ingen bra ladies man men han har några kompisar iallafall och ingen av dom är tjejer fast hans kompisar får han på bättre humör när han märker på hur ensam han är utan sin bror när han är och jobbar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med rolig och bra roleplay i server. Roleplay de är någon jag älskar och kommer alltid försöka göra de så verkligt som möjligt. men jag har inte så mycket speltid på servern men jag har märkt de senaste gångerna jag har spelat att jag vill fortsätta med seriös roleplay för jag tycker de är väldigt kul. En till anledning jag själv tycker att autoexperten har några snälla arbetare fast vissa kan också vara tråkiga. Jag vill bli whitelistad så jag kan stå nere vid autoexperten hjälpa folk med sina bilar och såklart ha ett härligt snack med kunderna. Jag vill också bli det eftersom jag har spelat på servern ett tag nu och jag har bestämt mig för att ansöka för att jag vill fortsätta roleplay genom att skaffa ett jobb som behöver att man ska vara whitelistad och de jobbet är ju Autoexperten eller Mekonom är jag också väldigt intreserad i.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag vill fortsätta med seriöst roleplat för de betyder väldigt mycket för mig och har skapad en massa roliga minnen med det underbara folket inne på multistaden och jag hoppas att jag kan fortsätta och göra de bättre för folket genom att de kanske blir en extra arbetare inom Autoexperten eller någon annan bilaffär. Jag tycker att multistaden är en annan nivå av roleplay än de andra serverna jag har spelat på och de ska ni få massa cred de kan jag säga er staff och de ger inte falska bannar,väldigt trevliga,förklarar hur man gör fel,ger tips på förbättringar och massa mer! de har gjort så jag har stannat kvar på multistaden.

Hur hittade du Multistaden? Min bror Manne han tipsade mig om Multistaden och sen har jag sett er på sociala medier som t.ex Tiktok,youtube,instagram,snapchat stories.

Vad har du för mål med ditt rollspel? JAg ska bli bättre på roleplay. Jag vill också lära mig hantera scenarios på ett bra sätt. Hitta nya vänner som jag kan ha de kul med och bara ta de lugnt med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på en annan server just nu än den fantastiska server multistaden.

Tillbaka