Nekad Neo Hedlund | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neo Hedlund

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197992777420/

Ditt Hex-ID: 110000101f016cc

Vad är din discord tagg? NeoBoi#4118

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 24timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ''lalla''

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lekte att jag var superman

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kraschat och kom in på servern och då var de en person som fråga vart jag försvann och då sa jag att jag var superman som ett skämt och sen fick jag ett meddelande från Network19 som de stod ''Säg inte så!'' och jag trodde de var någon bot för jag har aldrig sätt hans namn och då sa jag att jag fick ett meddelande från min chef att inte avslöja att jag va superman och sen fick jag avstägningen i 24timmar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är inte säker men ajg tror de var för att jag powergame och när man powergamear de är när man t.ex kör in i någon och sen bara kör där ifrån utan att vissa att man är skadad eller fråga hur de gick med personen osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sagt att jag sprang på en snabb joggning runt huset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska säga konstiga saker som t.ex att du är en superhjälte osv.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top