Nekad Neo Dennheden | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neo Dennheden

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151755886/

Ditt Hex-ID: 1100001470b26e

Vad är din discord tagg? Rs1Neo#7973

Vem var det som bannade dig? Mehmet

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan Krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade ta upp ett vapen utan att jag är Krim och är medlem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har precis kommit ini server spammar vid piren efter min 10 dagars ban då kommer det upp några killar till mig och frågar om jag vill köpa en sak och då sa jag okej visa vad det är då så gick vi över något staket och då tog dem fram ett slagträ jag sa nej jag vill inte ha det och sen när jag skulle kolla hur mycket pengar jag har på f2 så råkar jag klicka 2 istället då råkar jag ta upp en usi som jag ska lämna tillbaka för jag blev bannad en annan gång för jag hade använt den men jag gjorde inte det nu de var ett missklick i typ 1 sekund ingen såg eller något jag ale inte eller något sen när jag ska ta ut min bil och lämna tillbaka usin där jag hade hittat den så blir jag bannad jag tror att ni bannade mig för jag tog upp den lite snabbts batac

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej eller ja på båda sätten jag skulle precis åka och lämna den och råkar ta upp den det var inte så att jag sköt massa människor det var bara vi tre som såg att jag tog upp usin

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har redan berättat det att jag sköt upp lite skott i luften

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte haft den i inventoryt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska lämna tillbaka den direkt men det var det jag försökte fats jag blev ju bara bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka